Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 20

20. Niezwykła podłoga interaktywna w Bibliotece.


Lokalizacja

Biblioteka Publiczna w Niepołomicach.

Opis projektu

Interaktywny zestaw zawiera podłogę „SMARTFLOOR”, statyw mobilny z głośnikami i aplikacjami, byłby wykorzystywany w bibliotece na zajęciach cyklicznych z dziećmi, lekcjach bibliotecznych, biblioterapii, podczas ferii, wakacji i różnorodnych akcji przeprowadzanych dla czytelników. Ten nowoczesny sprzęt znakomicie się sprawdza w placówkach edukacyjnych takich jak biblioteki. W połączeniu z literaturą będzie stanowił uzupełnienie przestrzeni biblioteki zapewniając dzieciom dostęp do nowoczesnej technologii w miejscu związanym z kulturą. Ten wirtualny system działający w oparciu o komputer, czujniki wykrywające ruch oraz projektor umożliwia zintegrowanie aktywności fizycznej z obrazami wysyłanymi za pośrednictwem projektora przez komputer. Powierzchnia jaką zajmuje interaktywna podłoga to aż 10 m2 . Interaktywna podłoga zawiera mnóstwo atrakcyjnych gier oraz zabaw.

Uzasadnienie realizacji projektu

Interaktywna podłoga to nowatorska pomoc dydaktyczna. Gry, zabawy, quizy edukacyjne rozwijają u dzieci motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową. Innowacyjne połączenie ruchu z wyświetlanym obrazem, to moc możliwości, mądra edukacja i kolejny krok dzieci w rozwijaniu umiejętności naszych czasów. Łącząc zabawę z nauką wśród  książek rozwijamy  zainteresowania czytelnicze dzieci.

Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcę
Lp.Część składowaSzacunkowy koszt (brutto)
1Zakup projektora na statywie (projektor mobilny)13 000 zł
2Zakup pakietu Fun (2-6 lat), pakietu Edu(I-III kl.) i pakietu Kodowanie(I-III kl.)3 500 zł
3Zakup maty poliwinylowej.500 zł
Łącznie: 17 000 zł

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
Niezwykła podłoga interaktywna w Bibliotece.